درباره وبلاگ


به سایت خودتون خوش آمدید


کلاغ نیوز فروی
خبر ها و نیوز های داغ فروی
چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : مصطفی غفاری

 

 

طی دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار فرخی با جناب آقای مهندس روستا مدیر عامل بانک ملت استان ، در تاریخ 18/4/91 ایشان در پاسخ به درخواست اهالی محترم مبنی گسترش خدمات بانک به ویژه ارائه وام به متقاضیان ضمن استقبال از این درخواست ابراز امیدواری کردند که ظرف یک هفته آینده متقاضیان وام بتوانند از این خدمت در باجه بانک ملت فرخی بهره مند گردند و خود شخصا موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

سپس اعضا به دیدار  اقای قدیری معاونت انفورماتیک و پشتیبانی بانک ملت استان رفتند ایشان نیز  قول اکید دادند که تا نیمه مرداد ماه دستگاه خودپرداز در باجه بانک ملت نصب گردد.

 

 

 



 

 

 

صبح روز سه شنبه 20/4/91 آقایان نبوی ، غفاری و رییسی اعضای شورای اسلامی و عسکری شهردار  با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن قاضوی معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران دیدار کردند. در این نشست صمیمی آقای قاضوی ضمن تبریک به انتصاب آقای عسکری به سمت شهردار فرخی اظهار امیدواری کردند که وی بتواند در مسئولیت خود و خدمت به مردم موفق  باشد.

در ادامه حاضران به بررسی موضوعات گوناگون پرداختند و راهکارهای لازم را اتخاذ نمودند. آقای قاضوی نیز قول مساعدت دادند که در هر زمینه ای که برایشان مقدور باشد همکاری لازم را بنمایند.

 


 


 شورای اسلامی و شهرداری فرخی

 با توجه به صدور حکم شهردار فرخی جناب آقای حجت الله عسکری از سوی استاندار محترم استان اصفهان جناب آقای دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی و پایان مهلت قانونی سرپرستی شهرداری صبح امروز با حضور فرماندار محترم شهرستان جناب آقای فیروزی و همچنین مسئول امور شوراها و شهرداری فرمانداری جناب آقای ایزدی و در معیت آقای محمد اسماعیل عنایت  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان آقای حجت الله عسکری به صورت رسمی شروع به کار نموده اند.  

 

 

 

در این جلسه پس از تلاوت قرآن کریم آقای غفاری ضمن خیر مقدم خدمت فرماندار و حاضرین در جلسه و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین تبریک ولادت با سعادت امام عصر حضرت مهدی (عج) و تقدیر و تشکر از اقدامات فرمانداری در چند ماه گذشته و تقدیر و تشکر از آقای عسکری در پذیرش مسئولیت خطیر شهرداری فرخی و همچنین تقدیر و تشکر از آقای مهدی فرخ در انجام وظایف شهردار در طول سه ماه گذشه به برخی از اقدامات انجام گرفته در طول دوران سرپرستی شهرداری توسط آقای فرخ اشاره نموده و خواستار تداوم اقدامات توسط شهردار جدید شدند در ادامه ی جلسه آقای فیروزی فرماندار محترم شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و امام عصر مهدی موعود (عج) از اقدامات آقای فرخ در طول دوران سرپرستی شهرداری فرخی تقدیر و تشکر نموده و ضمن بیان اقدامات انجام گرفته در دوران شهرداری جناب آقای اعتباری و به وجود آمدن مشکل قانونی در تداوم فعالت ایشان با توجه به بازنشست شدن ایشان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی توسط فرمانداری و شورای اسلامی و هماهنگی با نماینده ی محترم شهرستان و مسئولین استان جلسه ی تودیع و معارفه با حضور جناب آقای اعتباری در آینده ی نزدیک برگزار شود در ادامه ایشان از حمایت امام جمعه ی محترم و معتمدین محل از شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نموده و خواستار تداوم این روند جهت پیشرفت و توسعه ی فرخی شدند و همچنین از شهردار محترم  جدید فرخی نیز خواستند تعامل مناسبی بین شورا نیرو های شهرداری معتمدین و مسئولین در سطح استان و تهران برقرار نمایند. 

اهدای هدیه به آقای مهدی فرخ

 

 

 

 

 

در ادامه ی جلسه آقای ایزدی حکم شهردار را قرائت نموده و این حکم توسط فرماندار به ایشان تقدیم گردید و از اقدامات آقای مهدی فرخ تقدیر و تشکر به عمل آمده و سپس فرماندار در معیت شهردار محترم از سطح شهر بازدید به عمل آورده و شهردار به نیروهای شهرداری معرفی شده و خواستار همکاری آن ها با ایشان شدند.

اهدای حکم شهردار از سوی فرمانداز

 

 

منبع:

شورای اسلامی و شهرداری فرخی

 



  تولد حضرت مهدي (عج) و ايام نيمه شعبان پيشاپيش مبارك

 

Sms-Nime-Shaban.jpg

 

 

 

 

::برای خواندن اس ام اس ها به ادامه ی مطلب بروید::

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت شما دوستان و همشهریان عزیز یکی از امکانات سایت کلاغ نیوز به نمایش گذاشتن اطلاعیه ها و خبرنامه های شما به طور رایگان می باشد لطفا اگر شما نیز اطلاعیه و ... دارید و می خواهید در سایت به نمایش بگذارurl تصویر مورد نظر خود را در بخش نظرات به صورت خصوصی ارسال نمایید تا آن را در قالب زیر قرار دهیم.

لطفا این موضوع را به دوستانتان نیز اطلاع دهید با تشکر



 تصاویر تا چند لحظه ی دیگر... منتظر بمانید...



  سلام به گزارش کلاغ نیوز شنبه شب مورخ 3تیر ماه  به مناسبت شب میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) مراسم جشن با شکوهی در هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهر فرخی برگزار میگردد در  این مراسم شادی مراسم قرعه کشی صندوق قرض الحسنه قمربنی هاشم(ع)  برگزار خواهد شد و در پایان به دوستداران و علاقمندان آن حضرت که در این مراسم معنوی شرکت کنند با ضیافت شام پذیرای خواهند شد.  

 

 

منتظر تصاویر باشید...

 



کلاغ نیوز فروی

  

                           سلام به گزارش کلاغ نیوز                                                        

از امروز اول تیر ماه 91  دوست عزیز آقای حجت ا...عسکری (رمضانعلی) بعد از اتمام دوره 3 ماهه آقای مهدی فرخ سرپرستسایق و تمدید نکردن سرپرستی ایشان  رسما بر صندلی شهرداری فرخیخواهد نشست . با آرزوی موفقیت برای این دوست عزیز

کلاغ نیوز فروی

کلاغ نیوز فروی

کلاغ نیوز فروی

راستی از آقای شهردار جدید انتظار داریم که اسفالت های حق مردم شهر فرخی را به روستاهای اطراف نبخشند که خودمون هم بسیاری از خیابان هایمان اسفالت نیستند، سعی نکند درختان و فضای سبز فرخی را از بین ببرند و ...

::و اشتباهات زیاد شهردار قبلی را انجام ندهند با تشکر برای شهردار جدید آرزویه موفقیت می نماییم::

 

 

 

 



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب