درباره وبلاگ


به سایت خودتون خوش آمدید


کلاغ نیوز فروی
خبر ها و نیوز های داغ فروی
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 23:0 :: نويسنده : مصطفی غفاری

به گزارش کلاغ نیوز فروی در اثر بارندگی های شدید بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 91/1/30 در سطح شهر فرخی و پیرامون آن و جاری شدن آب های سطحی به داخل شهر، موجب آب گرفتگی برخی خیابان ها گردید که با تلاش  نیرو های شهرداری آب گرفتگی رفع گردید ، البته این آب گرفتگی در خیابان کشاورز و اطراف مصلی و میدان سادات از شدت بیشتری برخوردار بود و خساراتی را به بار آورد که میزان خسارات به خیابان و زمین های کشاورزی در دست بررسی است. امید است شهرداری فرخی در طرح جامع شهری جهت دفع آب های سطحی برنامه ریزی کاملی را انجام دهد که به بخش عمومی و خصوصی خسارت وارد نشود .

 

 

بقیه ی تصاویر در ادامه ی مطلب

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : مصطفی غفاری

سلام به شما دوستان عزیز و گرامی لطفا برای پربازدید کردن سایت کلاغ نیوز هر جا که سوتی ها و... رخ می دهد مرا با خبر سازید تا به صورت گزارش تووووپ در سایت قرار دهم یا مطالب و تصاویری که وارد حاشیه ها می شه را به ایمیل هایaagha17@yahoo.com/farvivatan@yahoo.com:ارسال نمایید یا در سایت کلاغ نیوز عضو شوید و مطالب و تصاویر (بعد از آپلود کردن) خود را مانند ارسال نظر در صفحه ی عضویت خود ارسال نمایید تا پس از تأیید در سایت به نمایش گذاشته شود در ضمن سایت کلاغ نیوز فروی را به دوستان خود معرفی کنید به امید دیدار دوستان عزیز.

 

 



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : مصطفی غفاری

بازديد مدير كل محترم دفتر فني استانداري و فرماندارشهرستان خوروبيابانك و هيئت همراه از طرح هاي عمراني شهر فرخي

 

 صبح روز پنج شنبه مورخ 91/1/17 ، جناب آقای مهندس سید محمد حجازی مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری اصفهان و فرماندار محترم شهرستان خوروبیابانک و هیئت همراه با حضور در شهرداری فرخی و تشکیل جلسه با اعضای شورای اسلامی و سرپرست محترم شهرداری جناب آقای مهدی فرخ، پروژه های در دست اقدام شهرداری فرخی را بررسی کردند. در این جلسه ابتدا آقای حسین رئیسی سخنگوی محترم شورا ضمن خیر مقدم و تبریک سال جدید به مدیر کل محترم دفتر فنی و فرماندار محترم شهرستان و هیئت همراه به مشکلات شهرداری تازه تأسیس فرخی اشاره نموده و به برخی پروژه های در دست اقدام شهر فرخی که مقداری ازآن ها اجرا شده یا طرح و نقشه ی آن آماده است را در موارد ذیل بیان نموده و خواستار مساعدت مدیر کل دفتر فنی در اجرا و تکمیل آن ها شده اند. 

 

 

1-اجرای میدان ورودی فرخی و عبور آب های  سطحی شهر

2-احداث ساختمان اداری شهرداری فرخی

3-اجرای فاز دوم پارک کوثر

4-تکمیل ساختمان غسال خانه  و سالن آن که توسط یک خیّر محترم در حال اجرا است

5-احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی و تهیه ی ماشین آتش نشانی

در ادامه ی جلسه جناب آقای مهندس سید محمد حجازی مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری ضمن تبریک سال جدید و قول مساعدت در زمینه ی طرح های در حوزه ی دفتر فنی استانداری، به اعضای شورا و سرپرست محترم شهرداری توصیه نمودند جهت پیشرفت و توسعه ی شهر از سرمایه داران دعوت به عمل آورند تا در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند تا ضمن اشتغال جوانان و توسعه ی شهر، درآمد های پایدار شهرداری افزایش یابد.

در پایان جلسه مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری و فرماندار محترم شهرستان و هیئت همراه با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست محترم شهرداری از سطح شهر فرخی بازدید نموده و از روند اجرای طرح های عمرانی چون آسفالت کوچه ها، جدول گذاری خیابان ها، ساختمان غسال خانه و پارک کوثر بازدید به عمل آوردند.



جهت عضویت در سایت کلیک کنید

 

 


 

 



ادامه مطلب ...


نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب