درباره وبلاگ


به سایت خودتون خوش آمدید


کلاغ نیوز فروی
خبر ها و نیوز های داغ فروی

 

شهر بازی

سلام به گزارش فروی نیوز چند روزی قبل  قرار بود وسایل شهربازی از مشهد به فرخی منتقل شود ولی به علت شرایط بد جوی این امر محقق نشده بود  بالاخره امروز وسایل به شهربازی رسید و قرار است از فردا با آمدن نصاب دستگاهها از مشهد، وسایل جای خود نصب گردد.

دستگاههای شهر بازی عبارتند از :  دو تاب برقی( بزرگ(8 متری ) و کوچک (4 متری) )،سفینه ، قطار برقی ، ماشین های برقی ، سرسره بادی و حوض توپ و.... میباشد. 

نام های پیشنهادی دوستان باری شهر بازی پذیرفته می شود دوستان اگر نام زیبایی برای شهربازی به ذهنتان رسید در وب سایت فروی نیوز همین امشب نظر بدهید

«پیش از نوروز شهربازی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید»



شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : مصطفی غفاری

تصاویری از غروب سد فرخی

روز جمعه 18 اسفند سال 1391

غروب سد فرخی

غروب سد فرخی

غروب سد فرخی

غروب سد فرخی

منتظر پست های بعدی باشید با تشکر



تصاویر زیبایی از آبشار ها و آب جاری رود خانه ی تنگه ناشی از ذوب برف های روی دامنه و قله ی کوهستان فرخی گرفته شده است که تا لحظاتی دیگر در وب قرار خواهد گرفت.

تصویر متحرک:

تصویر متحرک آبشار کوچک

تصویر متحرک کمی پر حجم می باشد لطفا صبور باشید تا تصویر لود شود.

 

منتظر تصاویر و ویدیو های رودخانه باشید...

تا لحظاتی دیگر...

آبشار تنگه

...

آبشار تنگه

...

آبشار تنگه

آبشار تنگه

...

آبشار تنگه



پیام تسلیت

کلاغ نیوز:بارش شدید باران(کمی برف)در شهر فرخی حادثه ساز شد.

 

همشهری عزیز آقای ابراهیم راجی که محل نگه داری دامشان را آب فرا گرفته بوده است در هنگام خالی کردن آب آغل دام خود بودند که با حادثه ریزش سقف و دیوار این آغل مواجه شدند که متاسفانه نتونستند  قبل خرابی خودشونا نجات بدهند و آوار بر روی ایشان خراب شده و مصدومیت زیادی را متحل شده بودند. همشهریان ایشان را به مرکز بهداشت شهر فرخی انتقال داده و سپس به شهر خور اعزامشان کردند که متاسفانه شدت مصدومیت زیاد بوده و ایشان به رحمت الهی پیوستند.

از طرف سایت لابی نیوز این حادثه غم انگیز را به تمامی خانواده های معزا تسلیت عرض میکنیم و برایشان صبر از درگاه خداوند منان خواستاریم.



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب